سلطان قلبها غم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





می خواهم امشب گریه کنم

 


می خواهم امشب گریه کنم ....


می خواهم امشب گریه هایم را بنویسم


باز من تو را از گریه آغاز می شوم


کاش درمجال چند کلمه می گنجید


وسعت درد من .تو. او.....


کاش کاغذ دلت امشب خیس نشود


تا بنویسم اندکی از گریه های خاکستریم را


راستی خدا را که یادت هست؟؟؟!!!!!!!!!!!!


همان............خدا


شب است


و چشمانم در پی جرعه ای خواب.


....ولی انگارخدادیگر لالایی نمی گوید


راستی نمی دانی؟


این آدمیان چرا بی خواب شده اند؟!


می دانم که خدا لالایی می گوید


نمی دانم شایدمن گنگ می نویسم تو را


گوش کن صدای خدا پیر تر شده است!!!!


یا که شاید حنجره زمان پاره شده است؟


آه اینجا دیگر مردمانش سجده بر خا ک نمیزند


نمی دانم شاید


شاید آن شیطان که روزی سجده بر خاک نزد منم!!!


امشب پینه ی گریه های تاریخ در من وا خواهد شد


ولی به دل مگیر حوا


شاید آن آدم که تو را از بهشت راند منم


من کیستم


همان گندم؟؟؟


آی مردمان بی دست کمکم کنید


کمکم کنید


آه من که دستی برای گرفتن ندارم


نگاهم چرا اینگونه سر د شده است؟


آنقدر سرد که خورشید با نگاهم یخ می زند


آه دلت چرا اینگونه سیاه شده است؟


آنقدر سیاه که شب در مقابلت زانو می زند


رفت باید دیگر





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلطان قلبها در 13:25 | |